20110615-1.JPG  

<4F畫布 油畫>

 

自由

你說,你羨慕我自由自在的生活,

你說,你也想,像我一樣快樂的大笑,

其實,

我只是坦然接受了生活中的限制和約束,

回到我的內在,

從裡面尋找專屬於我的自由出口…

 

Freedom

You said , you envied that I can live freely

You said, that you would like to laugh as happily as I laugh,

Actually,

I just openly accepted the limit in my life,

Looked at my heart for personal free exit….

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Iris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()